Reklamacje

Reklamacje

Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, jednak jeżeli otrzymany towar posiada wady – masz prawo do złożenia reklamacji.

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje prosimy zgłaszać:

ProSafe Michał Lechnaty
ul. Nadrzeczna 3B
42-270 Karczewice

W treści zgłoszenia prosimy podać:

  • imię i nazwisko,

  • numer zamówienia,

  • opis wady,

  • zdjęcie uszkodzenia (jeśli to możliwe),

  • preferowany sposób rozwiązania (np. naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy).

Podstawa prawna:

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej. Jeżeli dany produkt objęty jest gwarancją producenta, informacje na ten temat znajdują się w jego opisie lub dokumentacji.

Termin rozpatrzenia:

Na rozpatrzenie reklamacji mamy maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

Koszty przesyłki:

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy pełne koszty przesyłki związane z odesłaniem towaru.