- Wszystkie kategorie
- Rękawice robocze
- Buty robocze
- Odzież robocza
- Promocje
- Bestsellery
- Kontakt
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje
Reklamacje
Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, jednak jeżeli otrzymany towar posiada wady – masz prawo do złożenia reklamacji.
Jak złożyć reklamację?
Reklamacje prosimy zgłaszać:
-
drogą mailową: sklep@arenabhp.pl
-
lub listownie na adres:
ProSafe Michał Lechnaty
ul. Nadrzeczna 3B
42-270 Karczewice
W treści zgłoszenia prosimy podać:
-
imię i nazwisko,
-
numer zamówienia,
-
opis wady,
-
zdjęcie uszkodzenia (jeśli to możliwe),
-
preferowany sposób rozwiązania (np. naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy).
Podstawa prawna:
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej. Jeżeli dany produkt objęty jest gwarancją producenta, informacje na ten temat znajdują się w jego opisie lub dokumentacji.
Termin rozpatrzenia:
Na rozpatrzenie reklamacji mamy maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Koszty przesyłki:
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy pełne koszty przesyłki związane z odesłaniem towaru.